Film från senaste besöket på Ulleråker på G!

2011-09-07 @ 02:03:52
FY DIG TAMMY!
Här ville ju jag sladda in å ba "WOOHAA! En liten film från
vårat senaste besök på Ulleråker". Men nejdå, du min älskade
alien skulle komma å avslöja mig, rackarns vilken otur!
Haha, skämt åsido. nu har jag bråkat med konverterare
och windows movie maker i säkert två timmar, bara för
att göra denna lilla video till er. Fy vad jag e generös! :)
Självklart ska den bråka med mig nu när jag ska spara den också. *morr*
Men när jag väl lyckas göra det så ska jag ladda upp den
på en sida så jag kan publicera den här! :)
Om det blir ikväll eller imorgon, tja, de återstår att se.
Klockan e ju ändå 01:56 nu. Och jag ska ha gympa på
ett gym imorgon bitti, sisådär halv nio. KUL -.- sur man ska bli..
Men men. Har fått en "ny" säng idag, (kan lika bra skriva på om
lite randomskit när jag endå väntar på att filmen ska sparas på datan,
om nu skiten vill funka så att säga..) så det ska bli intressant å se
om den lever upp till förväntningarna. Det är en 160 säng.
Nybäddad med nytvättade lakan och täcken. (ja de är en dubbelsäng
så fick bädda med två uppsättningar, jag som har problem att bädda
med ett!) För övrigt låter min dator som att den ska explodera...
Fy vad olycklig jag blir på WMP just nu. Den älskar att bråka med mig.
Hade Windows Media Player varit en person hade jag hoppat på den,
drämt en stekpanna i huvudet på den, spättat den på ett grillspätt eller två,
ja ni fattar grejen. Ni har en mindre lycklig Kimmy på tråden just nu, haha.
Men vi får se när skiten behagar funka, då lovar jag att ni blir dom första
att få se filmen, vilka annars? ;)

Godnatt och sov gott, det ska iaf jag göra, förhoppningsvis!
//Kimmy.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback