Filmerna Upplagda!

2011-09-08 @ 12:47:37
Heej alla underbara (och tålmodiga) läsare! :)
Sugna på lite filmer från Ulleråker och annat ?
Tänkte väll det.
Som ni vet bråkade jag med WMM, windows movie maker,
och de gick ju förfasen inte att slå ihop allt till en enda film.
Utan då skulle det krånga med att spara skiten efter att jag suttit och bråkat
med olika sidor för att kunna konvertera skinten.. Men men.
Nu får ni leva med att alla filmsnuttarna lägs upp var för sig.
Tills jag kan fixa min lilla kamera som jag kan filma med.
Eftersom klippen från mobilen spårar ur och vägrar funka
i WMM. Så här; videofy.me/urbanexploration Kommer ni
kunna se ALLA våra videoklipp och allt som vi gjort.
Allt från UE till annat knas. :)
Hoppas ni orkar stå ut me detta tills jag fixat fram en
laddar-sladd till lill-kameran!
Hare gött!
//Kimmy.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback