Welcome to our new blog bitches!

2011-09-03 @ 03:44:31
Kimmy här, jag och Tammy, en av mina allra bästa vänner startar
nu idag upp denna bloggen tillsammans. *03-09-11*
Här kommer vi lägga upp alla crazy fckn' stuff's vi gör i vår vardag.
Allt från ologiska roadtrips till Urban exploration. Klockan är 03:37
just nu, och min humor e åt helvette. Tammy ligger i soffan halvt
däckad, och antagligen halvt slutkörd av min dåliga natthumor, haha.
Jag kan varna er redan nu att denna bloggen antagligen kommer bli
förjävla beroendeframkallande. Du kommer aldrig någonsin se något
liknande. I promise! ;)
.
Peace !
//Kimmy.♥
.
P.S. Imorgon blir det UE (urban Exploration).
så håll tummarna för en lyckad UE dag! I så
fall kommer bilder från det imorgon. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback